Obchodní podmínky platné od 1.7.2020
Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb
Tyto
všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky") se vztahují
na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line portálu EduSpa College
umístěného na webovém rozhraní www.maserske-kurzy.cz (dále jen „webové
rozhraní") mezi skupinou EduSpa, kterou reprezentuje:
EduSpa College s.r.o.,
se sídlem Praha 9 - Černý Most, Vybíralova 933/21, PSČ 19800,
IČ: 27062139,
DIČ: CZ27062139,
zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 93491
dále
EduSpa
College CZ s.r.o. IČO: 3392899, EduSpa College kosmetické kurzy s.r.o.
IČO: 24158682, EduSpa College Centrum s.r.o. IČO: 4245903, EduSpa s.r.o.
IČO: 4434684, EduSpa College regenerační techniky s.r.o. IČO: 24158674,
EduSpa Centrum s.r.o. IČO: 4434692, Institut Dornovy metody s.r.o. IČO:
24837407, EduSpa College relaxační techniky s.r.o. IČO: 24155730,
Institut Kraniosakrální terapie s.r.o. IČO: 4246101, EduSpa CZ s.r.o.
IČO: 24155586, Robert Al Aref IČO: 68417454 a EduSpa College kurzy
s.r.o. IČO: 06387331.
Adresa pro doručování: EduSpa College s.r.o., Praha 9 - Černý Most, Vybíralova 933/21, PSČ 19800
Telefonní číslo: +420 608 983 377
+420 222 743 311
Kontaktní e-mail: info@eduspa.cz
jako poskytovatelem služeb
a Vámi jako odběratelem služeb
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Smlouvou
se zavazujeme poskytnout Vám službu uvedenou v objednávce, a Vy se
zavazujete zaplatit nám cenu za službu uvedenou v objednávce. Cena za
službu (nebo jenom „cena“) zahrnuje i náklady spojené s poskytnutím
služby a případné poplatky související se zvoleným způsobem platby. Výše
těchto nákladů Vám vždy bude sdělena ještě před závazným odesláním
objednávky.
Prosíme, vezměte na vědomí, že uvedená cena neobsahuje
náklady na ubytování a stravu, pokud je služba spojená s pobytem nebo je
poskytována na místě odlišném od naší poradny. Podrobné informace k
obsahu námi poskytované služby Vám vždy zašleme e-mailem.
1.1. Jaké služby poskytujeme?
Poskytujeme
poradenství a konzultační činnost v oblasti masáží a relaxačních
technik, pořádáme vzdělávací kurzy, přednášky a semináře zaměřené na
masáže a relaxační techniky mimo oblast zdravotnictví.
Vezměte,
prosíme, na vědomí, že jakékoliv informace či podklady předané Vám v
rámci poskytování služeb vyplývají ze zkušeností a znalostí
poskytovatele služeb a nemusí se tedy shodovat s názorem jiných
odborníků v dané problematice. Nabízené služby, metody, techniky a
popisované masážní sestavy jsou účinným doplňkovým prostředkem k udržení
zdraví a k harmonizaci celého organizmu. V žádném případě nenahrazují
zdravotní péči a nemohou nahradit nezbytné lékařské ošetření. Pokud se
cítíte nemocní nebo pokud se cítí váš klient, je nutné se bez zbytečného
odkladu obrátit na lékaře.
Poskytovatel není odpovědný za rozhodnutí
Vás, jako odběratele služby, které na základě poskytnutých informací
učiníte, ani za případnou škodu či jinou újmu, která Vám nebo třetím
osobám v této souvislosti vznikne.
1.2. Na co se smlouva vztahuje?
Jako
smlouva se zde označuje jakákoliv smlouva uzavřená dle těchto
obchodních podmínek. Nemusí se tedy jednat vždy výhradně jen o smlouvu o
poskytování služeb.
1.3. Je smlouva spotřebitelskou smlouvou?
O
spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj.
pokud jste fyzickou osobou a službu objednáváte mimo rámec své
podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého
povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a
nevztahuje se na Vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto
obchodních podmínek. Zejména jako nespotřebitel nemáte právo na
odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.
1.4. Jaká máte jako spotřebitel zvláštní práva?
Jako spotřebitel máte především:
-
právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou
obsaženy v těchto obchodních podmínkách nebo na webovém rozhraní);
- právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy (článek 6.3 těchto obchodních podmínek).
1.5. Čím se řídí náš právní vztah?
Náš právní vztah se řídí následujícími dokumenty:
- těmito obchodními podmínkami
- Reklamačním řádem, podle kterého budeme postupovat při reklamaci služeb;
-
Podmínkami užití webového rozhraní, které upravují ochranu Vašich
osobních údajů, ochranu obsahu webového rozhraní a některé další vztahy
související s využíváním webového rozhraní;
- podmínkami a pokyny z
naší strany uvedenými na webovém rozhraní nebo v naší e-mailové
komunikaci zejména při uzavírání smlouvy;
- objednávkou a jejím přijetím z naší strany.
a v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy:
- zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v účinném znění (dále jen „občanský zákoník“);
- zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).
Pokud
se Vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud
náš právní vztah obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na vědomí, že
se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád
státu Vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než
český právní řád, je Vám v právních vztazích poskytována tato vyšší míra
ochrany.
1.6. Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?
Zasláním objednávky stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.
Znění
obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti
se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.
Aktuální znění obchodních podmínek je umístěno na webovém rozhraní
www.eduspa.cz
2. SMLOUVA
2.1. Jaké jsou podmínky pro uzavření smlouvy?
Smlouvu s Vámi uzavřeme, pokud v době podání objednávky:
• jste starší 18 let;
•
Váš psychický i zdravotní stav je dobrý, nejste pod vlivem léků,
alkoholu, omamných nebo psychotropních látek a Vaše osobní hygiena není v
rozporu s běžnými společenskými normami; v případě těhotenství je třeba
absolvování kurzu zkonzultovat s lékařem a doložit písemně potvrzení o
zdravotní způsobilost k absolvování kurzu.
• jste vzhledem ke svému zdravotnímu stavu způsobilý účastnit se názorných ukázek a předvedení během poskytování služby;
•
v případě, že objednáváte rekvalifikační kurz, máte ukončené
středoškolské vzdělání (minimálně výuční list); dobrá znalost českého
jazyka slovem a písmem u cizince.
• neprovozujete podnikatelskou
činnost v oblasti se stejným zaměřením jako námi poskytované služby a
nejste v zaměstnaneckém pracovním poměru vůči subjektu provozujícímu
takovou podnikatelskou činnost. Nepracujete v konkurenční škole nebo v
konkurenčním vzdělávacím zařízení.
Neprovádíte lektorskou činnost podobného zaměření.
Při
podání objednávky stvrzujete všechny výše uvedené skutečnosti. Jsme
oprávněni Vás požádat o doložení výše uvedených skutečností. V případě,
že toto nedoložíte, nejsme povinni s Vámi smlouvu o poskytování služeb
uzavřít. Pokud se po uzavření smlouvy, resp. během poskytování služby
ukáže, že výše uvedené skutečnosti nesplňujete, jsme oprávněni od
smlouvy odstoupit. Zároveň jste povinni uhradit nám škodu, která nám
uvedením nepravdivé skutečnosti vznikla.
2.2. Jak uzavíráme smlouvu?
Na
webovém rozhraní je uveden seznam služeb včetně popisu hlavních
vlastností jednotlivých služeb. Ceny služeb včetně veškerých poplatků
jsou uvedeny na webovém rozhraní. Prezentace služeb je informativního
charakteru, a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu §
1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste
odeslali objednávku, a aby došlo k přijetí této objednávky z naší
strany.
2.3. Jakým způsobem lze podat přihlášku na námi nabízené služby?
Objednávku
našich služeb můžete podat vždy prostřednictvím webového formuláře
(přihlášky), který naleznete na webovém rozhraní u jednotlivých námi
nabízených služeb, popřípadě dalšími způsoby, které dle aktuálních
informací uvedených na webovém rozhraní umožňujeme.
Pro podání
závazné objednávky přihlášku vyplňte a pomocí tlačítka „Odeslat
přihlášku“ nám ji zašlete. Přihláška musí obsahovat zejména přesné
označení služby (tedy přesné označení kurzu, semináře nebo přednášky),
Vaše kontaktní údaje, termín a místo konání objednávané služby.
Vyhrazujeme si právo odmítnout Vám poskytnutí služby zejména v případě,
že neuvedete Vaše kontaktní údaje, popřípadě je uvedete chybně.
Pokud
budeme mít pochybnosti o pravosti a vážnosti přihlášky, popřípadě
budeme mít pochybnosti o splnění podmínek stanovených v článku Jaké jsou
podmínky pro uzavření smlouvy? těchto obchodních podmínek, můžeme Vás
kontaktovat za účelem jejího ověření. Neověřenou přihlášku můžeme
odmítnout. Na takovou přihlášku se potom hledí, jako by nebyla podána.
Pokud
bude požadovaná služba před obdržením přihlášky z Vaší strany obsazena
(z kapacitních důvodů), zařadíme Vás do databáze uchazečů o poskytnutí
služby s přednostním právem na poskytnutí služby v nejbližším možném
termínu (účast na dalším kurzu, semináři nebo přednášce).
2.4. Kdy je tedy smlouva uzavřena?
Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je Vám doručeno přijetí Vámi vyplněné přihlášky na poskytnutí služby z naší strany.
2.5. Můžete již odeslanou objednávku zrušit?
Objednávku
(přihlášku), kterou jsme dosud nepřijali (tj. nebylo Vám zasláno
přijetí přihlášky z naší strany podle článku Kdy je tedy smlouva
uzavřena? těchto obchodních podmínek), můžete zrušit telefonicky nebo
e-mailem. Všechny námi přijaté přihlášky jsou závazné. Pozdější zrušení
objednávky je možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena
závazná objednávka služby, ohledně které nejde odstoupit od smlouvy
(podrobněji v článku Chyba: zdroj odkazu nenalezen těchto obchodních
podmínek), máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti
se smlouvou vynaložili.
2.6. Může se cena uvedená na webovém rozhraní měnit?
Ceny
prezentovaných služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou
zobrazovány na webovém rozhraní. Případné slevy z ceny služeb nelze
vzájemně kombinovat, ledaže je na webovém rozhraní výslovně uvedeno něco
jiného.
V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické
chybě při uvedení ceny služby ve webovém rozhraní nebo v průběhu
objednávání, nejsme povinni poskytnout Vám službu za tuto zcela zjevně
chybnou cenu, a to ani v případě, že Vám bylo zasláno přijetí objednávky
podle těchto obchodních podmínek. V takovém případě si vyhrazujeme
právo odstoupit od smlouvy.
Pokud cena uvedená ve webovém rozhraní
nebo v průběhu objednávání již není aktuální, neprodleně Vás na tuto
skutečnost upozorníme. Pokud dosud nedošlo k přijetí Vaší objednávky,
nejsme povinni smlouvu uzavřít.
Na odeslané objednávky nemá vliv
změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím
přijetím z naší strany podle článku Kdy je tedy smlouva uzavřena? těchto
obchodních podmínek.
2.7. Máte možnost získat smlouvu v textové podobě?
Smlouva
není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto
obchodní podmínky, Vaše objednávka a její přijetí z naší strany. Celá
smlouva Vám může být zaslána e-mailem nebo na Vaši žádost vytištěná
poštou. Při zasílání poštou Vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím
spojených.
2.8. Co když něčemu ve smlouvě nerozumíte?
V
případě dotazu k obchodním podmínkám nebo ke smlouvě nás můžete
kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Rádi Vám
poskytneme veškeré potřebné informace.
2.9. V jakých jazycích lze smlouvu uzavřít?
Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se výslovně dohodneme na jiném jazyce.
2.10. Je smlouva někde uložena?
Smlouvu
(včetně těchto obchodních podmínek) archivujeme v elektronické podobě a
na vyžádání Vám ji zašleme. Smlouva není přístupná třetím osobám.
3. PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Jaké způsoby platby přijímáme?
Cenu
můžete uhradit především bezhotovostně před poskytnutím služby převodem
na náš bankovní účet (pokyny Vám budou sděleny v potvrzení objednávky);
Případné další způsoby platby jsou uvedeny na webovém rozhraní.
Některé
způsoby platby mohou být dále zpoplatněny. Tyto poplatky jsou uvedeny
na webovém rozhraní. V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která
již poplatky související se zvoleným způsobem platby zahrnuje.
3.2. Kdy nastane splatnost ceny?
V
případě bezhotovostní platby před poskytnutím služby je cena splatná do
3 pracovních dnů od přijetí objednávky dle článku Kdy je tedy smlouva
uzavřena? v případě, že objednávka byla přijata více než tři pracovní
dny před plánovaným poskytnutím služby. V případě, že nebyla objednávka
přijata více než tři pracovní dny před plánovaným poskytnutím služby,
je cena splatná bezhotovostně do 24 hodin od přijetí objednávky nebo v
hotovosti před započetím poskytnutí služby. Váš závazek uhradit cenu je
při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na
náš bankovní účet, nejpozději však před započetím jejich poskytování.
Platba předem může mít formu zálohy. Zbytek ceny je v takovém případě
splatný v hotovosti před poskytnutím služby.
Nebude-li celá cena
služby zaplacena ani po doručení dodatečné výzvy k plnění, jsme
oprávněni odstoupit od uzavřené smlouvy a z vybrané služby Vás odhlásit
po marném uplynutí lhůty k placení stanovené v dodatečné výzvě k plnění.
3.3.
Slevový kupón je vždy jednorázový - použít ho tedy můžete pouze jednou!
Na jeden kurz se dá použít pouze jeden slevový kupón. Při případném
odhlášení z akce, u které jste v přihlášce už použili slevový kupón,
není možné použít ten samý kód pro Vaše nové přihlášení na jinou akci
či jiný termín. Aby jste ale v tomto případě o slevu nepřišli, zavolejte
nám - rádi Vám pošleme nový kód. Slevový kód nelze proplatit v
hotovosti ani na něj vystavit vratku.
3.4. V jaké měně můžete platit?
Platba služby je možná v českých korunách (Kč).
4. POSKYTNUTÍ SLUŽBY
4.1.
Služby poskytujeme v termínech a na místech uvedených na webovém
rozhraní, nebo dohodnutých zejména prostřednictvím e-mailové či
telefonické komunikace.
4.2. Vyhrazujeme si právo provést nezbytné
nutné změny v parametrech kurzu uvedených v přihlášce, zejména upravit
náplň kurzu nebo změnit osobu oprávněnou poskytnout Vám službu (dále jen
„lektor“). Při provedení změn dle předchozí věty zůstane zachována
kvalita i délka poskytované služby.
4.3. Námi poskytované služby
jsou z důvodu jejich vysoké individualizace určeny výhradně pro osobu,
která službu objednala, případně pro osobu, která byla jako uživatel
služby uvedena výslovně v přihlášce. Služby nejsou tedy přenosné na
třetí osobu, ledaže je na webovém rozhraní výslovně uvedeno nebo mezi
námi ujednáno něco jiného.
4.4. Souhlasem s těmito obchodními
podmínkami berete na vědomí, že při poskytování služby je zakázáno
pořizovat jakékoliv zvukové či obrazové záznamy služby, případně tyto
záznamy jakýmkoliv způsobem šířit, zpřístupňovat či poskytovat třetím
osobám.
4.5. Vyhrazujeme si právo Vám službu neposkytnout v
případě, že nebude naplněna požadovaná kapacita semináře, kurzu nebo
přednášky. V takovém případě máme právo od smlouvy odstoupit, pokud
nebudete souhlasit s náhradním poskytnutím služby v jiném termínu, anebo
pokud nebude možné poskytnout službu, kterou jste si objednali,
nebudete souhlasit s poskytnutím služby náhradní. Finanční prostředky,
které jste za poskytnutí služby uhradili, Vám vrátíme na bankovní účet,
ze kterého jsme od Vás peníze obdrželi, popřípadě takovým způsobem,
který budete považovat.
Vyhrazujeme si právo Vám službu
neposkytnout v případě nepředvídatelné události v podobě pandemie nebo
epidemie šíření nějakého infekčního onemocnění. V takovém případě bude
služba poskytnuta v náhradním termínu, který Vám bude poskytnut bez
prodlení po odeznění této nepředvídatelné události. Finanční prostředky,
které jste za poskytnutí služby uhradili, Vám tedy nevracíme. Případně
pokud nebude možné tuto objednanou službu již poskytovat, bude Vám
poskytnut poukaz v odpovídající finanční částce, kterou jste uhradili za
poskytnutí služby, který bude možné u nás uplatnit za jakoukoliv jinou
službu, kterou poskytujeme, nebude-li upraveno jinak obecně závaznými
právními předpisy.
4.6. Souhlasem s těmito obchodními podmínkami
berete na vědomí, že v souladu s § 1837 písm. j) občanského zákoníku
nemáte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu dle § 1829
občanského zákoníku.
4.7. V případě Vašeho zájmu o zrušení
smlouvy, přesunutí poskytnutí služby na jiný termín či změnu lektora nás
kontaktujte. Upozorňujeme Vás, že na výše uvedené nemáte dle těchto
obchodních podmínek ani právních předpisů nárok a provedení uvedených
změn lze pouze po dohodě s námi.
4.8. Účastí na kurzu, přednášce
nebo semináři vyjadřujete souhlas s tím, že budete respektovat pokyny
lektora, budete se řídit jeho instrukcemi a zdržíte se jakéhokoliv
jednání, které by mohlo narušit poskytování služby, bez předchozího
souhlasu účastníků. V případě porušení tohoto článku si vyhrazujeme
právo odstoupit od smlouvy.
4.9. Během poskytování služby jste
povinni dodržovat provozní řád a pravidla výuky, která jsou dostupná v
prostorách školy k nahlédnutí, zejména dodržovat zákaz kouření v
prostorách, kde je služba poskytována, nevnášet do prostor, kde je
služba poskytována alkohol, drogy (nebo je v jakékoliv formě konzumovat)
a zbraně či jiné předměty, které by mohly narušit poskytování služby . V
případě, že porušíte výše uvedená pravidla, vyhrazujeme si právo
odstoupit od smlouvy.
Vyhrazujeme si právo neumožnit tomu účastníku
kurzu, který bude vykazovat příznaky infekce dýchacích cest, které by
mohly odpovídat známým příznakům COVID 19 (zvýšená tělesná teplota,
kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak akutní infekce dýchacích
cest), nebo jiného virového onemocnění, kurzu se účastnit, nebo
pokračovat v započatém kurzu. Pokud by se tyto příznaky virových
onemocnění objevily během trvání kurzu v průběhu práce, respektive
výuky, zavazuje se taková osoba opustit učebnu i budovu, ve které se
nachází učebna, v nejkratším možném čase s použitím ochranných
prostředků dýchacích cest a požadovaného odstupu. V takovém případě
umožníme účastníkovi kurzu náhradní termín kurzů poté, až nebude
vykazovat příznaky infekce dýchacích cest jakéhokoliv virového
onemocnění, a doloží nové čestné prohlášení o neexistenci příznaků
virového onemocnění.
4.10. Pokud do prostor, kde je poskytována
služba vnesete věc, jste povinni odložit ji na místě k tomu určeném (dle
našich pokynů). V případě, že dojde ke ztrátě či poškození věci, která
nebyla na takovém místě odložena, nejsme odpovědni k náhradě způsobené
škody na této věci. Za odložené věci neručíme.
4.11. Berete na
vědomí, že pokud jste osoba vykonávající lektorskou či obdobnou činnost a
v souvislosti s poskytnutou službou jste nabyla určité znalosti či
dovednosti, nejste oprávněna bez našeho písemného souhlasu vykonávat
lektorskou či obdobnou činnost a vést kurzy se stejnou či obdobnou
náplní námi pořádaných kurzů. V případě porušení této povinnosti si
vyhrazujeme právo Vám neumožnit přístup k poskytovaným službám a jsme
oprávněni od již uzavřených smluv na poskytované služby odstoupit. Dále
jsme oprávněni požadovat za porušení této povinnosti smluvní pokutu ve
výši 20.000,-Kč za každé porušení smlouvy a též požadovat uhrazení
vzniklých škod v souvislosti s porušením této povinnosti.
5. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Vaše
práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními
předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 občanského zákoníku).
Při
uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu naším
Reklamačním řádem. Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem
důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji a k
Vaší spokojenosti.
6. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
6.1. Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti a kdo nás při ní kontroluje?
K poskytování služeb jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.
Živnostenskou
kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se dodržování předpisů
na ochranu spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce
(http://www.coi.cz/). Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a
jiné subjekty na jejich ochranu.
6.2. Jak vyřizujeme stížnosti?
Případné
stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se
můžete obrátit na subjekty uvedené v článku Jaká oprávnění máme k
výkonu naší činnosti a kdo nás při ní kontroluje?. Ve vztahu k našim
zákazníkům nejsme vázáni žádnými kodexy chování, ani žádné takové
nedodržujeme.
6.3. Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Jste-li
spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám
nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou
obchodní inspekci (http://www.coi.cz/) za účelem mimosoudního řešení
spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku
ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem
tohoto spotřebitelského sporu.
6.4. Co byste ještě měli vědět?
Veškeré
informace, včetně informací obsažených v dokumentech, které jsou
předmětem poskytnutí služby, nebo informace, které o Vás v průběhu
poskytnutí služby získáme, nejsme oprávněni poskytnout třetí straně bez
Vašeho předchozího výslovného souhlasu. Předchozí věta se neuplatní v
případě poskytnutí informací dalším osobám, které se podílejí na plnění
smlouvy (tedy poskytovatelé služeb).
Veškeré informace, včetně
informací obsažených v dokumentech, které jsou předmětem poskytnutí
služby, nebo informace, které v průběhu poskytnutí služby získáte od nás
či našich lektorů, jsou předmětem ochrany obchodního tajemství dle §
504 občanského zákoníku. Bez předchozího písemného souhlasu naší
společnosti nejste oprávněni tyto informace jakýmkoliv způsobem sdělovat
třetím osobám a šířit.
Informace obsažené v dokumentech, které jsou
předmětem poskytnutí služby, jsou chráněny naším autorským právem.
Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k
jakémukoli účelu bez souhlasu naší společnosti.
Při nerespektování
zákazu dle předchozího odstavce budeme postupovat v souladu se zákonem
č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů.
Naše
společnost jako držitel autorských práv má zejména právo domáhat se, aby
bylo od zásahů do našich autorských práv upuštěno, a požadovat stažení
neoprávněných kopií chráněného obsahu.
Dále máme za porušení autorského práva naší společnosti právo požadovat přiměřené zadostiučinění za způsobenou újmu.
Při
uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména
síť internet). Náklady vzniklé při použití prostředků komunikace na
dálku (především náklady na internetové připojení nebo na telefonní
hovory) hradíte sami. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.
Za
poskytovatele služeb je považována mimo společnosti EduSpa College
s.r.o. též jakákoli fyzická či právnická osoba, jenž je vlastnicky a
majetkově propojena se společností EduSpa College s.r.o. Tyto obchodní
podmínky se tedy vztahují i na tyto osoby.
Nebude-li dohodnuto
jinak, považuje se za poskytovatele služby osoba, která vystaví konečný
daňový doklad na cenu za poskytnutou službu.
Nebude-li dohodnuto
jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi námi probíhá v
písemné formě, a to buď zasláním e-mailem, doporučeně poštou nebo
osobním doručením. Z naší strany Vám budeme doručovat na adresu
elektronické pošty, kterou jste nám sdělili.
Uzavřením smlouvy berete
na vědomí, že veškeré služby jsou poskytovány mimo oblast
zdravotnictví. Poskytování služby v rámci maséských kurzů je pouze v
rámci regenerace a prevence.
Po poskytnutí služby (absolvování
kurzu) jste oprávněni a povinni poskytovat pouze takové služby, ke
kterým máte příslušná oprávnění a které nejsou v rozporu s obecně
závaznými právními předpisy. Poskytovatel není odpovědný za jakékoli
škody, které způsobíte porušením svých povinností třetím osobám ani není
odpovědný za jakékoli Vám uložené sankce v případě porušení zákonných
povinností.
V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních
podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane),
použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží
neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností,
neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena
platnost ostatních ustanovení. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně
obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.
Zásady ochrany osobních údajů – EduSpa College platné od 25.5.2018
Informace ke zpracování osobních dat.
EduSpa
College s.r.o. se sídlem Vybíralova 933, 19800 PRAHA 9, IČ 27062139 dbá
na ochranu osobních údajů, které nám předáváte. Je důležité, abyste
věděli, že osobní údaje, které nám poskytujete zpracováváme zodpovědně,
transparentně a v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU)
2016/679. Máte nárok požádat o informace o evidovaných osobních údajích,
jejich opravu, či výmaz, pokud jsou uděleny na základě Vámi uděleného
souhlasu. Pokud dochází k automatizovanému zpracování, máte právo na
přenositelnost údajů a nebýt předmětem rozhodnutí založeného výhradně na
tomto rozhodování. V případě jakýchkoli dotazů a žádostí týkajících se
zpracování Vašich osobních údajů se na nás můžete obrátit písemně na
adrese sídla společnosti.
Zabezpečení Vašich osobních dat.
EduSpa
College s.r.o. dbá na bezpečnost osobních dat, které nám předáváte.
Přijali jsme vhodná technická a organizační opatření, abychom Vaše data
dostatečně chránili s ohledem na závažnost jejich zpracování. K Vašim
osobním údajům, které jsme od Vás získali nemá přístup žádná neoprávněná
osoba a nepředáváme jej bez Vašeho souhlasu dalším subjektům pro další
zpracování, pokud to nevyžaduje zákon, nebo v případě ochrany našich
právních zájmů.
Právo na informace.
Vaším právem je požádat
EduSpa College s.r.o. o informace, jaké osobní údaje a v jakém rozsahu a
pro jaký účel o Vás zpracováváme. Tyto informace Vám poskytneme zdarma
ve lhůtě nejpozději 30 dnů, v mimořádných situacích pak nejpozději ve
lhůtě 90 dnů. O prodloužení lhůty v mimořádných případech Vás budeme
včas informovat. Pokud budete požadovat sdělení informací, které o Vás
evidujeme, budeme nejprve potřebovat ověřit, že jste skutečně osoba,
které náleží tato informace. Ve Vaší žádosti tedy uveďte dostatečnou
identifikaci Vaší osoby. V případě potřeby máme právo vyžádat si
doplňující informace k Vaší identifikaci, než Vám poskytneme osobní
údaje, které zpracováváme k Vaší osobě.
Naším právem pak je
odůvodněně zamítnout požadavky na informace, které jsou bezdůvodné, či
se nepřiměřeně opakují, případně jejich získání vyžaduje nepřiměřené
úsilí, nebo by byly obtížně získatelné (typicky ze záložních systémů,
archiválií apod.).
Právo na přenositelnost údajů
Máte právo
získat osobní údaje, které o vás evidujeme, ve strukturovaném, běžně
používaném a strojově čitelném formátu. Na základě vaší žádosti mohou
být tato data předána jinému správci.
Aktualizace údajů, právo na opravu
Jelikož
se mohou osobní údaje v průběhu času měnit (například změna Příjmení),
budeme rádi, pokud nás informujete, že u Vás nastala nějaká změna, tak
abychom Vaše osobní údaje měli aktuální a nedocházelo k případným
omylům. Podání informace o změně údajů je nezbytně nutné pro to,
abychom mohli řádně vykonávat svoji činnost Správce.
S tím souvisí i
Vaše právo na opravu osobních údajů, které o Vás evidujeme. Pokud
zjistíte, že naše údaje již nejsou aktuální, máte právo požadovat jejich
opravu.
Námitky
Pokud se domníváte, že Vaše osobní údaje
nezpracováváme v souladu s platnou legislativou ČR a Unie, máte právo
vznést námitku a my následně prověříme oprávněnost Vašeho požadavku. V
okamžiku podání námitky, bude zpracování vašich osobních údajů omezeno
dokud nebude ověřeno, zda je námitka oprávněná. Informujeme Vás, že
Vaším právem je obrátit se také s námitkou proti zpracovávaným osobním
údajům, které o Vás zpracováváme na příslušný dozorový úřad na Ochranu
Osobních Údajů.
Právo na omezení zpracování
Máte právo na omezení
zpracování vašich osobních údajů, v případě, že se domníváte, že takto
evidované nejsou přesné, případně je zpracováváme protiprávně a dále
pokud se domníváte, že tyto údaje již nepotřebujeme pro účely jejich
zpracování.
Právo na výmaz
Pokud jste nám někdy udělili souhlas se
zpracováním svých osobních údajů (například emailová adresa v rámci
zasílaného newsletteru), máte právo jej kdykoli odvolat a my údaje,
které zpracováváme výhradně na základě Vašeho souhlasu máme povinnost
vymazat. Právo na výmaz se nevztahuje na zpracovávané údaje v rámci
povinnosti plnění smlouvy, zákonných důvodů, či oprávněných zájmů. Pokud
jsou některá Vaše data uchovávána v záložních systémech, které
automatizovaně zajišťují odolnost všech našich systémů a plní funkci
ochrany ztráty dat pro případy havárií, není v našich silách vymazat
tyto data i ze záložních systémů a nezřídka to není ani technicky
proveditelné. Nicméně tyto data nejsou dále nijak aktivně zpracovávána a
nebudou sloužit k dalším účelům zpracování.
Kam se můžete obrátit
Se
svými dotazy na ochranu osobních údajů se můžete také obracet na email
info@eduspa.cz nebo písemně na sídlo naší společnosti:
EduSpa College s.r.o.
Vybíralova 933
19800 PRAHA 9
Webové stránky - soubory protokolů
Pokud
přistoupíte na naše webové stránky a prohlížíte si je, zpracováváme
následující protokolové soubory a ukládáme je na našich serverech. Mezi
informace, které ukládáme patří:
• Vaše IP Adresa
• Otevíraná stránka našeho webu
• Kód odpovědi http
• Identifikace Vašeho prohlížeče
Tyto informace zpracováváme po dobu maximálně jednoho roku a pouze pro účely naší právní ochrany.
Soubory cookie
Když
navštívíte naše webové stránky, jste informováni, že využíváme
technologie ke shromažďování a ukládání informací pomocí souborů cookie
do Vašeho zařízení. Soubory cookie jsou malé textové soubory, které
nikam neodesíláme, tyto soubory můžete z prohlížeče odstranit, nebo
jejich využití zakázat úplně. Soubory cookie neshromažďují žádné Vaše
osobní údaje, bez těchto souborů však nedokážeme zajistit plnohodnotnou
funkčnost webových stránek.
Analýza a statistiky
Webové
stránky monitorujeme a analyzujeme pomocí analytických služeb. Žádné z
údajů, které pomocí této služby analyzujeme nejsou Vašimi osobními
údaji. Pomocí této služby zjišťujeme návštěvnost a geografické údaje,
informace o prohlížeči a operačního systému, ze kterého na naše webové
stránky přistupujete. Všechny tyto informace, využíváme pro marketingové
účely, pro účely dalšího zlepšování webových stránek a obsahu a také
pro účely právní ochrany.
Zpracování osobních údajů
Podívejte
se jak EduSpa College s.r.o. zpracovává následující osobní
údaje/kategorie osobních údajů, včetně stanovených právních titulů,
účelů a dob zpracování pro jednotlivé záznamy činností o zpracování.
Kategorie: Webová stránka www.maeske-kurzy.cz
Webová stránka EduSpa College - masérské kurzy
V rámci poskytování služeb uchováváme následující osobní údaje:
Registrační a přihlašovací (rezervační) on-line formulář
Údaje byly získány od jiného subjektu Ne
Záznam obsahuje informace o nezletilé osobě Ne
Právní titul Plnění smlouvy
Osobní
údaje Jméno (Osobní údaj), Příjmení (Osobní údaj), Adresa (Osobní
údaj), Adresa fakturační (Osobní údaj), Datum narození (Osobní údaj),
DIČ fyzické osoby (Osobní údaj), Email (Osobní údaj), Telefon (Osobní
údaj), komunikaci s klientem - účastníkem , informace a podklady v rámci
poskytování služeb s klientem – účastníkem (osobní údaj).
Účel zpracování Plnění smlouvy
Doba zpracování 10 let
Zpracovatelé Skupina EduSpa, Logistika EduSpa, IT specialisté, účetní.
Předávání osobních údajů do třetích zemí
K předávání osobních údajů zpracovatelům nebo jiným příjemcům ve třetích zemích nebo v mezinárodních organizacích nedochází.
Zásady
ochrany osobních údajů jsou pravidelně revidovány a můžou se v případě
potřeby aktualizovat. Poslední změna těchto zásad ochrany osobních údajů
proběhla dne středa, 23. května, 2018.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.7.2020.
Podmínky užití webového rozhraní
Nacházíte
se na webovém rozhraní www.maserske-kurzy.cz (dále jen „webové
rozhraní“), které provozuje skupina EduSpa, kterou reprezentuje:
EduSpa College s.r.o.,
se sídlem Praha 9 - Černý Most, Vybíralova 933/21, PSČ 19800,
IČ: 27062139,
DIČ: CZ27062139,
zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 93491
dále
EduSpa
College CZ s.r.o. IČO: 3392899, EduSpa College kosmetické kurzy s.r.o.
IČO: 24158682, EduSpa College Centrum s.r.o. IČO: 4245903, EduSpa s.r.o.
IČO: 4434684, EduSpa College regenerační techniky s.r.o. IČO: 24158674,
EduSpa Centrum s.r.o. IČO: 4434692, Institut Dornovy metody s.r.o. IČO:
24837407, EduSpa College relaxační techniky s.r.o. IČO: 24155730,
Institut Kraniosakrální terapie s.r.o. IČO: 4246101, EduSpa CZ s.r.o.
IČO: 24155586, Robert Al Aref IČO: 68417454 a EduSpa College kurzy
s.r.o. IČO: 06387331.
Adresa pro doručování: EduSpa College s.r.o., Praha 9 - Černý Most, Vybíralova 933/21, PSČ 19800
Telefonní číslo: +420 608 983 377+420 608 983 377
+420 222 743 311+420 222 743 311
Kontaktní e-mail: info@eduspa.cz
Vezměte,
prosíme, na vědomí, že bez ohledu na to, zda prostřednictvím webového
rozhraní nakupujete nebo se na něm registrujete, je nutné se řídit dále
uvedenými pravidly, která vymezují a upřesňují podmínky užívání všech
funkčních součástí webového rozhraní.
1. Registrace osobní karty zákazníka
Odesláním přihlášky na kurz Vám bude založen uživatelský účet (dále také „osobní karta“).
Pro
přístup do osobní karty je potřeba uživatelské jméno, popřípadě email a
heslo. Přístupové údaje do osobní karty uchovávejte v tajnosti. Naše
společnost nenese odpovědnost za případné zneužití osobní karty třetí
osobou.
Osobní kartu, při jejímž založení byly použity nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme bez náhrady zrušit.
V případě změn ve Vašich údajích doporučujeme provést jejich bezodkladnou úpravu v osobní kartě.
Prostřednictvím
osobní karty můžete především zkontrolovat své přihlášení na kurz,
přednášku či školení, ověřit si termín konání, místo konání,
zkontrolovat či změnit své osobní a kontaktní údaje (správnost a
aktuálnost údajů je důležitá pro tisk certifikátů a pro kontakt s Vámi),
spravovat platby za objednané kurzy, přednášky či školení, vytisknout
si po absolvování kurzu daňový doklad, spravovat svůj uživatelský účet.
Případné další funkce uživatelského účtu jsou vždy uvedeny na webovém rozhraní.
Vezměte,
prosíme, na vědomí, že máme právo Vaši osobní kartu bez náhrady zrušit,
pokud prostřednictvím Vašeho účtu dochází k porušování dobrých mravů,
platných právních předpisů nebo těchto podmínek užití.
2. Ochrana osobních údajů
Při
vyplnění objednávky nebo při odeslání přihlášky nám poskytujete některé
Vaše osobní údaje. Dále při užívání webového rozhraní dochází k
získávání, uchovávání a zpracovávání dalších údajů, k nimž máme přístup.
Zadáním osobních údajů a užíváním webového rozhraní souhlasíte se
zpracováváním a shromažďováním svých osobních údajů v dále uvedeném
rozsahu a k dále uvedeným účelům, a to až do doby vyjádření nesouhlasu s
takovým zpracováním.
Ochrana osobních údajů je pro nás velice
důležitá. Při nakládání s osobními údaji proto postupujeme v souladu s
právním řádem České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o
ochraně osobních údajů (dále jen „ZOOÚ“), ve znění pozdějších předpisů.
2.1. Co jsou osobní a další údaje?
Osobní
údaje jsou ty údaje, které nám dobrovolně poskytujete v rámci vyplnění
objednávky či registrace. Osobními údaji se rozumí veškeré informace,
které identifikují nebo mohou identifikovat konkrétní osobu. Osobními
údaji jsou zejména, avšak nikoliv výlučně, jméno a příjmení, fotografie,
datum narození, e-mailová adresa a adresa bydliště či telefonní číslo.
Další
údaje, které získáváme automaticky v souvislosti s využíváním webového
rozhraní, jsou IP adresa, typ prohlížeče, zařízení a operačního systému,
doba a počet přístupů na webové rozhraní, informace získané pomocí
souborů cookie a další obdobné informace. Upozorňujeme, že tyto další
údaje můžeme získávat i bez registrace a bez ohledu na to, zda na
webovém rozhraní nakupujete nebo ne.
2.2. Jak využíváme osobní a další údaje?
Prostřednictvím
osobních a dalších údajů Vám především umožňujeme přístup k Vaší osobní
kartě a co nejsnazší užívání webového rozhraní.
Údaje dále využíváme
pro komunikaci ohledně správy Vaší osobní karty a pro uživatelskou
podporu. Údaje mohou být použity pro zlepšování našich služeb, a to
včetně využívání analýzy chování uživatelů webového rozhraní.
Údaje
mohou být využity k obchodním a marketingovým účelům, tj. k vedení
databáze uživatelů webového rozhraní a k nabízení zboží a služeb, a to
po dobu neurčitou. Odesláním objednávky nebo registrací souhlasíte se
zasíláním obchodních sdělení všemi elektronickými prostředky.
Souhlas
se zasíláním obchodních sdělení a elektronické pošty za účelem přímého
marketingu můžete kdykoliv odvolat formou e-mailu na naši kontaktní
e-mailovou adresu.
2.3. Jak spravujeme a zpracováváme Vaše osobní údaje?
Naše
společnost je správcem osobních údajů ve smyslu ZOOÚ, a je vedena v
registru u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem
00037713.
Zpracováním Vašich osobních a dalších údajů můžeme pověřit třetí osobu jakožto zpracovatele.
Osobní i další získávané údaje jsou plně zabezpečeny proti zneužití.
Osobní
údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou
zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v
tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
2.4. Komu předáváme Vaše osobní údaje?
Vaše
osobní údaje nepředáváme žádné další osobě. Výjimku představují osoby
podílející se na poskytnutí služby. Takovým osobám jsou Vaše osobní
údaje předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro poskytnutí
služby.
2.5. Jaká jsou Vaše práva v souvislosti s osobními údaji?
Máte
právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na informace o jejich
zpracování (informace o účelu zpracování, informace o zdrojích těchto
údajů a informace o příjemci). Tyto informace Vám budou bez zbytečného
odkladu poskytnuty na požádání. Dále máte právo na opravu osobních údajů
a další zákonná práva k těmto údajům.
Na základě Vaší písemné žádosti odstraníme Vaše osobní údaje z databáze.
Pokud
se domníváte, že naše společnost nebo zpracovatel osobních údajů
provádí zpracování Vašich osobních údajů, které je v rozporu se zákonem,
můžete:
- požádat nás nebo zpracovatele o vysvětlení;
-
požádat, abychom my nebo zpracovatel odstranili takto vzniklý stav.
Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo
likvidaci osobních údajů.
Při ochraně Vašich osobních údajů Vám
vyjdeme maximálně vstříc. Pokud ovšem s vyřízením nebudete spokojeni,
máte právo obrátit se na příslušné orgány, zejména na Úřad pro ochranu
osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno Vaše oprávnění obrátit se
se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
Za
poskytnutí informací o zpracování osobních údajů můžeme požadovat
přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí
informace.
Dozor nad ochranou osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů (http://www.uoou.cz).
Naše společnost i případní zpracovatelé osobních údajů mají sídlo v České republice.
3. Služby společnosti Google a soubory cookies
Webové
rozhraní pro svou činnost využívá takzvané „cookies“. Webové rozhraní
dále používá službu Google Analytics a případně i další služby
poskytované společností Google, Inc. (dále jen „Google“). K využívání
cookies dochází i v rámci využívání těchto služeb.
3.1. Co jsou to cookies a jak vyjádříte souhlas s jejich používáním?
Cookies
jsou textové soubory ukládané do počítače nebo jiného elektronického
zařízení každého návštěvníka webového rozhraní, které umožňují analýzu
způsobu užívání webového rozhraní.
Zaškrtnutím souhlasu na
webovém rozhraní udělujete svůj souhlas s využíváním souborů cookies, a
také se zpracováváním údajů o Vás společností Google a námi, a to
způsobem a k účelům podrobněji popsaným na webovém rozhraní.
3.2. Můžete ukládání souborů cookies ve svém počítači nějak zabránit?
Používání souborů cookies můžete odmítnout volbou v příslušném nastavení v internetovém prohlížeči.
Upozorňujeme
na to, že při odmítnutí používání souborů cookies není vyloučeno, že
nebudete moci plně využívat veškeré funkce webového rozhraní.
3.3. Jak Google využívá získaná data?
Pokud
Vás zajímá, jak Google využívá data, které od nás získává, dozvíte se
tyto informace kliknutím na následující odkaz: Jak Google využívá data,
když používáte weby nebo aplikace našich partnerů.
4. Ochrana autorských práv
Obsah
webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty, fotografie,
obrázky, loga a další), včetně programového vybavení webového rozhraní a
těchto podmínek, je chráněn naším autorským právem a může být chráněn
dalšími právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat,
šířit ani používat k jakémukoli účelu bez souhlasu naší společnosti či
držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné
zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní.
Názvy
a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být
registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků.
4.1. Jakými způsoby budeme při porušení autorských práv postupovat?
Při
nerespektování výše popsaného zákazu budeme postupovat v souladu se
zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů.
Naše
společnost jako držitel autorských práv má zejména právo domáhat se,
aby bylo od zásahů do našich autorských práv upuštěno, a požadovat
stažení neoprávněných kopií chráněného obsahu.
Dále máme právo požadovat přiměřené zadostiučinění za způsobenou újmu.
5. Ostatní vztahy související s využíváním webového rozhraní
5.1.
Upozorňujeme Vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém
rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na
webové stránky třetích subjektů.
5.2. Naše společnost nenese
odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového
rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při
využívání webového rozhraní nesmíte používat mechanismy, programové
vybavení, skripty nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv
na jeho provoz, tj. především narušit funkci systému nebo nepřiměřeně
zatěžovat systém, a dále nesmíte vykonávat žádnou činnost, která by
mohla Vám nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či
neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové
rozhraní a užívat webové rozhraní nebo jeho části či softwarové vybavení
takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
5.3.
Nemůžeme Vám zaručit nepřerušený přístup na webové rozhraní, ani
nezávadnost a bezpečnost webového rozhraní. Neodpovídáme za škodu
způsobenou při realizaci přístupu a užívání webového rozhraní, včetně
případné škody vzniklé při stahování dat zveřejněných na webovém
rozhraní, škody způsobené přerušením provozu, poruchou webového
rozhraní, počítačovými viry, škodu v důsledku ztráty dat, zisku nebo
neoprávněného přístupu k přenosům a datům.
5.4. Pokud se při
užívání webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či
neetického jednání, jsme oprávněni omezit, pozastavit nebo ukončit Váš
přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli náhrady. V tomto případě
jste dále povinni uhradit naší společnosti škodu, která Vaším jednáním
dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši.
Reklamační řád
Tento
Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb objednaných
prostřednictvím webového rozhraní www.maserske-kurzy.cz provozovaného
společností
EduSpa College s.r.o.,
se sídlem Praha 9 - Černý Most, Vybíralova 933/21, PSČ 19800
IČ: 27062139,
DIČ: CZ27062139,
zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 93491
Adresa pro doručování: EduSpa College s.r.o., Praha 9 - Černý Most, Vybíralova 933/21, PSČ 19800
Telefonní číslo: +420 608 983 377 +420 608 983 377
+420 222 743 311 +420 222 743 311
Kontaktní e-mail: info@eduspa.cz
1. Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme?
Jako
poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba při poskytnutí nemá
vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Shodou se smlouvou se
rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu a že trvá po
uvedenou dobu. Shodou se smlouvou je zejména to, že:
• služby odpovídají popisu na webovém rozhraní, popisu obsaženému v reklamě, nebo v naší komunikaci vztahující se ke smlouvě;
• služba je poskytnuta v dohodnutém termínu a na dohodnutém místě;
•
služba má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme,
nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu služby a na základě
reklamy, a zároveň je služba v odpovídající kvalitě a rozsahu;
• služba vyhovuje požadavkům právních předpisů.
2. Jaká je záruční doba poskytované služby?
Poskytované
služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady
reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte.
Nejpozději lze vadu služby reklamovat do šesti měsíců od poskytnutí
služby.
3. Jaká práva z vadného plnění máte?
V případě, že
byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatné odstranění této
vady služby. Nelze-li vadu služby takto odstranit, máte právo na
přiměřenou slevu z ceny služby.
4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
- jste o vadě před poskytnutím služby věděli;
- jste vadu sami způsobili, zejména porušením Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb a právních předpisů.
5. Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci
u naší společnosti uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. V
souladu se zákonem o ochraně spotřebitele přijímáme reklamace:
- v kterékoli naší provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb;
- v sídle naší společnosti;
Doporučený postup při reklamaci:
- pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;
-
zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění
jste si zvolili, tedy zda máte v souladu s tímto reklamačním řádem zájem
o odstranění vady služby, slevu z kupní ceny, popřípadě další práva v
souladu s tímto reklamačním řádem a občanským zákoníkem;
- pro
usnadnění postupu je vhodné zaslat nám doklad o zakoupení služby či
daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument
prokazující koupi služby, spolu s popisem vady a návrhem na způsob
řešení reklamace.
Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo
nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému
vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
Okamžikem uplatnění
reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z
odpovědnosti za vady poskytnuté služby.
Doručené reklamace
vyřizujeme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této
lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k
odbornému posouzení
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1.5.2016
REKLAMAČNÍ PROTOKOL
(vyplní zákazník)
Firma/jméno a adresa objednatele:
IČ:
(a DIČ)
Kontaktní osoba:
Telefon/fax:
Mobil:
E-mail:
Poznámky:
Reklamovaná služba:
Datum uzavření smlouvy:
(Datum vystavení faktury)
Číslo faktury:
Podrobný popis závady:
Návrh způsobu řešení reklamace:
Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad uzavření smlouvy o poskytnutí služby.
Datum: __________________ Podpis objednatele: _______________________________________
(vyplní poskytovatel)
Datum přijetí reklamace:
Reklamaci vyřizuje:
Vyjádření poskytovatele:
Datum: __________________ Podpis poskytovatele: _________________________________________
Obchodní podmínky platné od 1.7.2020
Spirální stabilizace, SM systém II. Kraniosakrální terapie Trigger points Manuální lifting obličeje Masáž proti celulitidě a formování postavy Dornova metoda Kineziotaping I. Kineziotaping II. Manuální lymfodrenáž těla Havajská masáž Masáž lávovými kameny Indická masáž hlavy Breussova masáž Reflexologie nohy Reflexologie ruky Moxování Čínská masáž Tuina,zdravá záda Baňkování Energetické dráhy (Meridiány) Diagnostika podle jazyka Masáž horkými mušlemi Lymfotaping Manuální lymfodrenáž obličeje, krku a dekoltu Čokoládová masáž Masáž ovocnými, bylinnými a rýžovými měšci Thajská tradiční masáž Ayurvédská masáž I. Stravování v praxi podle tradiční čínské medicíny Masáž drahými kameny Thajská tradiční masáž II. Masáž svíčkou (Harmony Candle Massage) Využití hladiny alfa v relaxačních masážích Dornova metoda II. Aromaterapeutická masáž Masáž horkými mušlemi Čínský pentagram Energetické dráhy (Meridiány) Diagnostika podle jazyka