Reklamační řád
Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb objednaných prostřednictvím webového rozhraní www.maserske-kurzy.cz provozovaného skupinou EduSpa reprezentovanou společností
EduSpa College s.r.o.,
se sídlem Praha 9 - Černý Most, Vybíralova 933/21, PSČ 19800
IČ: 27062139,
DIČ: CZ27062139,
zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 93491
dále
EduSpa
College CZ s.r.o. IČO: 3392899, EduSpa College kosmetické kurzy
s.r.o. IČO: 24158682, EduSpa College Centrum s.r.o. IČO: 4245903, EduSpa
s.r.o. IČO: 4434684, EduSpa College regenerační techniky s.r.o. IČO: 24158674,
EduSpa Centrum s.r.o. IČO: 4434692, Institut Dornovy metody s.r.o. IČO:
24837407, EduSpa College relaxační techniky s.r.o. IČO: 24155730, Institut
Kraniosakrální terapie s.r.o. IČO: 4246101, EduSpa CZ s.r.o. IČO: 24155586 a
Robert Al Aref IČO: 68417454.,
Adresa pro doručování: EduSpa College s.r.o., Praha 9 - Černý Most, Vybíralova 933/21, PSČ 19800
Telefonní číslo: +420 608 983 377+420 608 983 377
+420 222 743 311+420 222 743 311
Kontaktní e-mail: info@eduspa.cz
1. Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme?
Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Shodou se smlouvou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu a že trvá po uvedenou dobu. Shodou se smlouvou je zejména to, že:
• služby odpovídají popisu na webovém rozhraní, popisu obsaženému v reklamě, nebo v naší komunikaci vztahující se ke smlouvě;
• služba je poskytnuta v dohodnutém termínu a na dohodnutém místě;
• služba má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu služby a na základě reklamy, a zároveň je služba v odpovídající kvalitě a rozsahu;
• služba vyhovuje požadavkům právních předpisů.
2. Jaká je záruční doba poskytované služby?
Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte. Nejpozději lze vadu služby reklamovat do šesti měsíců od poskytnutí služby.
3. Jaká práva z vadného plnění máte?
V případě, že byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatné odstranění této vady služby. Nelze-li vadu služby takto odstranit, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.
4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
- jste o vadě před poskytnutím služby věděli;
- jste vadu sami způsobili, zejména porušením Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb a právních předpisů.
5. Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci u naší společnosti uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele přijímáme reklamace:
- v kterékoli naší provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb;
- v sídle naší společnosti;
Doporučený postup při reklamaci:
- pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně;
- zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili, tedy zda máte v souladu s tímto reklamačním řádem zájem o odstranění vady služby, slevu z kupní ceny, popřípadě další práva v souladu s tímto reklamačním řádem a občanským zákoníkem;
- pro usnadnění postupu je vhodné zaslat nám doklad o zakoupení služby či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi služby, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.
Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.
Doručené reklamace vyřizujeme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1.5.2016
Spirální stabilizace, SM systém II. Kraniosakrální terapie Trigger points Manuální lifting obličeje Masáž proti celulitidě a formování postavy Dornova metoda Kineziotaping I. Kineziotaping II. Manuální lymfodrenáž těla Havajská masáž Masáž lávovými kameny Indická masáž hlavy Breussova masáž Reflexologie nohy Reflexologie ruky Moxování Čínská masáž Tuina,zdravá záda Baňkování Energetické dráhy (Meridiány) Diagnostika podle jazyka Masáž horkými mušlemi Lymfotaping Manuální lymfodrenáž obličeje, krku a dekoltu Čokoládová masáž Masáž ovocnými, bylinnými a rýžovými měšci Thajská tradiční masáž Ayurvédská masáž I. Stravování v praxi podle tradiční čínské medicíny Masáž drahými kameny Thajská tradiční masáž II. Masáž svíčkou (Harmony Candle Massage) Využití hladiny alfa v relaxačních masážích Dornova metoda II. Aromaterapeutická masáž Masáž horkými mušlemi Čínský pentagram Energetické dráhy (Meridiány) Diagnostika podle jazyka