REKLAMAČNÍ PROTOKOL
(vyplní zákazník)
Firma/jméno a adresa objednatele:
IČ:
(a DIČ)
Kontaktní osoba:
Telefon/fax:
Mobil:
E-mail:
Poznámky:
Reklamovaná služba:
Datum uzavření smlouvy:
(Datum vystavení faktury)
Číslo faktury:
Podrobný popis závady:
Návrh způsobu řešení reklamace:
Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad uzavření smlouvy o poskytnutí služby.
Datum: __________________ Podpis objednatele: _______________________________________
(vyplní poskytovatel)
Datum přijetí reklamace:
Reklamaci vyřizuje:
Vyjádření poskytovatele:
Datum: __________________ Podpis poskytovatele: _________________________________________
Spirální stabilizace, SM systém II. Kraniosakrální terapie Trigger points Manuální lifting obličeje Masáž proti celulitidě a formování postavy Dornova metoda Kineziotaping I. Kineziotaping II. Manuální lymfodrenáž těla Havajská masáž Masáž lávovými kameny Indická masáž hlavy Breussova masáž Reflexologie nohy Reflexologie ruky Moxování Čínská masáž Tuina,zdravá záda Baňkování Energetické dráhy (Meridiány) Diagnostika podle jazyka Masáž horkými mušlemi Lymfotaping Manuální lymfodrenáž obličeje, krku a dekoltu Čokoládová masáž Masáž ovocnými, bylinnými a rýžovými měšci Thajská tradiční masáž Ayurvédská masáž I. Stravování v praxi podle tradiční čínské medicíny Masáž drahými kameny Thajská tradiční masáž II. Masáž svíčkou (Harmony Candle Massage) Využití hladiny alfa v relaxačních masážích Dornova metoda II. Aromaterapeutická masáž Masáž horkými mušlemi Čínský pentagram Energetické dráhy (Meridiány) Diagnostika podle jazyka